تکست آهنگ زندونی
فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
تکست آهنگ زندونی

  تکست آهنگ زندونی

(ورس یک)

نمیدیدم انگاری کور شدم فاصله دوستام ازم دور شدن
اصلا نمیشنیدم که بخوام گوش کنم کنترل نداشتم رو خودم
انگار دو نفر بودم با خودم قهر بودم هیشکی مهم نبود فقط اونو بخندونم
از خوشحالی من شادمه زیادی واسه خودم ساختم یه آدم خیالی
با همه دوستام بحث هر دفعه سر این گذاشتم اختیارش هر شب
همه چی بردمش بالا تو کلم منه گیج که بعدشم خودم بش دستم نرسید
آسمونه آبیمو غلبه کرد خبر بد از یه شبح محو مثه نفس گرم تو زمستون غیب شد
برنگشت بغله من

(کروس)

عاشق
یه زندونیه یه زندونیه با این که در زندانش بازه
میخواد عاشق باشه
گیج و گمه توی خوابش دائم
خبر نداشت که دنیا کجاس قدم ور داشت افتاد تو چاه

(ورس دو)

عشقه یه طرفه رود خونه چشام خسته و قرمز از خون پره
دورم خاکستر سیگار و دود شده داغون چپیدم تو خونه
مثله روزای تلخم که گفتم در گوشت صدامو گوش کن ببین چقد درد توشه
دردی اومد اشک شونشو خیس کرد صورتو تا دید فهمید روحمو گ×یید
در به داغون پشیمونه از دعوا با اون جلو چشام عکس شبام با اون دیگه قرمز نیست
گیلاس شراب بامون چشمام خیره به ماهه الان کبوتری بدون باله پرواز
اشکای زیاد که از چش پاشید چطور میتونی انقد سنگدل باشی

(کروس)

عاشق
یه زندونیه یه زندونیه با این که در زندانش بازه
میخواد عاشق باشه
گیج و گمه توی خوابش دائم
خبر نداشت دنیا کجاس قدم ور داشت افتاد تو چاه

(ورس سوم)

دوست دارم ببینمت وقتی که پشیمونی پا میشی صبح جفت از خواب خشی کوشی
از خشی دوری سرخه چشاتو گوده مثله چاله و بد جوری پریشونی
همیشه نیست دور ورت پر میشه نوبت تو میری به خوردن گ*و*ه
بدون بالا سرمونه یه خدایی نه؟ دیگه الانه که ببینی قدرتشو

(کروس)

عاشق
یه زندونیه یه زندونیه با این که در زندانش بازه
میخواد عاشق باشه
گیج و گمه توی خوابش دائم
خبر نداشت دنیا کجاس قدم ور داشت افتاد تو چاه